۱ آبان ۱۴۰۳، ۲۰:۰۳

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خبر داد؛

بررسی میدانی جامعه ایثارگران استان ایلام در سفرهای شهرستانی

بررسی میدانی جامعه ایثارگران استان ایلام در سفرهای شهرستانی

ایلام-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از بررسی میدانی جامعه ایثارگران استان ایلام در سفرهای شهرستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عصر سه شنبه در سفر به شهرستان چرداول که با حضور رئیس حراست اداره کل بنیاد شهید استان و رئیس بنیاد شهید شهرستان چرداول صورت گرفت، با حجت الاسلام فریادی امام جمعه چرداول دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این دیدار با تسلیت شهادت فرماندهان جبهه مقاومت، افزود: رسالت اصلی بنیاد شهید تکریم جامعه ایثارگران است.

ی با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه، افزود: برنامه فرهنگی در سطح استان نیازمند تخصیص اعتبارات لازم است.

حجت الاسلام فریادی امام جمعه چرداول نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، افزود: برنامه‌های فرهنگی نیازمند توجه مسوولان ارشد استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ادامه سفر خود به چرداول با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیدار و از زحمات آنها در خدمات رسانی به جامعه هدف تقدیر و تشکر کرد.

رحیمی در آخرین برنامه خود در شهرستان چرداول با خانواده معظم شهید «عزت الله رفیعی»، جانبازان سرافراز «عمران احمدی» و «حمید رضایی» دیدار و گفتگو کرد.

رحیمی در این دیدارها بر لزوم توجه جدی به مطالبه ایثارگران استان به خصوص احداث خانه ایثار تاکید کرد.

کد خبر 6265662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha